غافلگیری 2 موبایل قاپ حرفه ای در خیابان انقلاب

به گزارش رکنا، سرهنگ "کیومرث حسنوند " سرکلانتر سوم  در تشریح این خبر بیان داشت : 24 آبان ماه عملیات کلانتری 107 فلسطین در حال گشت زنی در محدوده خیابان "انقلاب" تهران به راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسواران را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت شهروندی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود مراجعه و اقدام به ربودن تلفن همراه وی می کنند که ماموران کلانتری سریعا وارد عمل شده و متهمان به محض رویت گشت پلیس اقدام به فرار می کنند.

این مقام ارشد انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی و ایجاد طرح مهار و قانون بکارگیری سلاح موتورسیکلت متهمان متوقف شد.

سرهنگ حسنوند ادامه داد: متهمان برای فرار به ماموران حمله ور شده که با هوشمندی ماموران و شگرد های پلیسی متهمان زمینگیر و دستگیر شدند و با انتقال متهمان به مقر پلیس مشخص شد متهمان دارای سابقه در امر سرقت می باشند و همچنین از متهمان یک دستگاه تلفن همراه مسروقه به ارزش 300 میلیون ریال نیز کشف شد.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهمان در تحقیقات اولیه به جرم خود و 10 فقره سرقت مشابه با همکاری هم معترف شدند که در این خصوص شناسایی مال باختگان در دستور کار این کلانتری قرار گرفت.

 

کدخبر: 947722 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟