فیلم / انهدام یکی از بزرگترین باندهای توزیع مواد مخدر ماری‌جوانا + عکس

به گزارش رکنا، حوالی ساعت 23 سه‌شنبه شب 19 دی ماه جاری، معاونت عملیات  بسیج حوزه 107 بیت المقدس با مشکوک شدن به یک خودروی 405 نقره‌ای دستور توقف داده و عوامل عملیاتی حاضر در تور ایست و بازرسی اقدام به بررسی خودرو کردند که پس از مشکوک شدن و بررسی دقیقتر متوجه جاساز درون خودرو شده و از درون جاساز داخل صندوق عقب خودرو مقدار بسیار زیادی ماده مخدر ماریجوانا با حجمی نزدیک به 9 کیلوگرم کشف کردند.

دقایقی پس از دستگیری راننده خودرو و ضبط مواد مخدر با هوشیاری عوامل معاونت حفاظت اطلاعات این حوزه بسیج، خودرویی که قرار بود این محموله مواد مخدر را تحویل بگیرد شناسایی و نفرات آن دستگیر شدند و بعد از تحقیقات اولیه ارتباط بین این دو خودرو مسجل و گزارش آن تهیه و تنظیم شد.

پس از بازجویی و تحقیقات اولیه توسط عوامل حفاظت و اطلاعات، متهمین در ساعت 2 بامداد تحویل عوامل کلانتری 134 شهرک قدس داده شدند تا پرونده آنها تشکیل و تحویل به مراجع  قضایی داده شود.

بعد از تحقیقات اولیه، مشخص شد که این تیم یکی از بزرگترین مزرعه‌های کاشت خشخاش و ماریجوانا را در غرب کشور داشته و در مقاطع منظم، این مواد مخدر را در تهران به دست نفرات اصلی و صاحب مزرعه رسانده تا بعد از فروش به فروشندگان و توزیع‌کنندگان منطقه‌ای و محلی در تهران در نهایت این مواد مخدر به دست مصرف‌کنندگان برسد.

ماری جوانا

کدخبر: 962623 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟