این مرد عامل بدنامی پلیس شهرری بود + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد قاسم طرهانی از دستگیری سارق مامورنما حرفه ای خبر داد و گفت:  ماه گذشته  مرد جوانی به کلانتری 175 باقر شهر این فرماندهی مراجعه  و از اخاذی و سرقت توسط راننده یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس که خود را مامور یکی از ارگان ها معرفی کرده بود، شکایت کرد.

وی  گفت: شاکی در تحقیقات پلیسی اظهار کرد، در حال تردد در خیابان اصلی باقر شهر بودم که  راننده خودرو پژو پارس با مراجعه به من مدعی بود که مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر است  و من  از مواد مخدر استعمال کرده ام و به بهانه عدم معرفی به مراجع قضائی کلیه اموال با ارزش همراهم را سرقت و به سرعت از محل گریخت.

این مقام انتظامی ابزار داشت:  با دریافت شکایت، ماموران  کلانتری باقر شهر تحقیقات پلیسی را آغاز و با رصد های اطلاعاتی و انجام تحقیقات محلی موفق شدند هویت و مخفیگاه متهم را در محدوده شهرستان "ری" شناسایی کنند و  پس از هماهنگی های قضائی متهم را در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه از مخفیگاه  متهم تجهیزات  نظامی تقلبی کشف شد، گفت: متهم 30 ساله پس از انتقال به مقر پلیس به جرم خود  اعتراف و اظهار کرد از شهروندان به دفعات مختلف به همین شیوه مرتکب سرقت شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود:  با تحقیقات پلیسی تا کنون 3 مال باخته شناسایی و  متهم با دستور قضائی برای تحقیقات تکمیلی و کشف سایر جرائم در اختیار ماموران این فرماندهی قرار دارد.

 

کدخبر: 966601 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟