بازداشت خطرناک ترین مرد خوزستان / عهد مرگ گنده لات خوزستان شکست

به گزارش رکنا، سرهنگ سعید داراب نیا فرمانده انتظامی شهرستان کرخه در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی رکنا در خوزستان گفت: یکی از  سارقان مسلح جاده‌ای خوزستان در اقدامی غافلگیرانه توسط پلیس کرخه در مخفیگاهش  به اتهام جرائم خشن دستگیرشد. 

سرهنگ سعید داراب نیا که شخصا در این عملیات حضور داشت؛در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه جاده‌ای سرقت مسلحانه احشام وسرقت طلاجات در استان خوزستان  از همان لحظات اولیه تیم‌های عملیاتی پلیس‌ برای شناسایی و دستگیری سارقان کار خود را آغاز کردند. که برخی ازسارقان در ماههای گذشته توسط پلیس دستگیرشده بودند. 

سرهنگ داراب نیا گفت: در این راستا ماموران  دایره تخصصی پلیس آگاهی و مأموران کلانتری( 12شاوور) کرخه با کارهای  اطلاعاتی  و تلاش شبانه‌روزی  محل اختفای سرکرده سارقان مسلح به هویت "ع-خ را در شهرستان کرخه شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کرخه با اشاره به کشف  اموال مسروقه در منزل متهم، گفت: در تحقیقات انجام شده متهم توسط 6مالباخته شناسایی شده است وی به اتهامات سرقت مسلحانه طلاجات از منازل،سرقت مسلحانه احشام و سرقت مسلحانه جاده ای و به اتهام یک فقره قتل در سال جاری متواری وتحت تعقیب دستگاه قضایی بوده است.

گفتنی است متهم در زمان دستگیری به پلیس گفته بود که اگر چند ثانیه دستانم را باز بگذاارید اقدام به خودکشی خواهم کرد. 

فرمانده انتظامی گرخه اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد وی  درپایان امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست وگفت و با فرد و یا افرادی که قصد خدشه‌دار کردن آن را داشته باشند، با اقتدار با آن‌ها برخورد خواهیم کرد

خبرنگار علی رنجکش

کدخبر: 978736 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟