پزشک تبریزی غذای نذری را از رستوران خریده بود / فیلم پزشک در رستوران لو داد / در غذا سیانور بوده است+ عکس و جزئیات پرونده

به گفته منبع آگاه وزارت بهداشت «موضوع نذری کاملا منتفی است و او خودش غذا را تهیه کرده بود.هیچ فردی غذایی نداده است. او خودش غذا را خریده و فیلم رستورانی که از آنجا غذا را تهیه کرده، موجود است. همه شواهد و بعضی سوابق نیز دال بر این است که او از مظنون بالاتر و متهم است.

علیرضا بیگی، نماینده تبریز در مجلس  نیز گفت: طی صحبت‌هایی که با مسئولان قضایی داشتیم قتل اعضای خانواده پزشک تبریزی از قبل طراحی شده است . وی با بیان اینکه این دکتر  به عنوان مظنون اصلی قتل خانواده‌اش در بازداشت به سر می‌برد، عنوان کرد: گزارش مقامات قضایی حکایت از آن دارد که خود این پزشک طراح این موضوع بوده است. نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رسیدگی قطعی به این پرونده تحت نظر مقامات قضایی است و آنها باید انگیزه این کار را اعلام کنند، اضافه کرد: پزشک تبریزی هنوز هم تحت بازداشت است.

به گزارش پرونده خبری این حادثه، مهرماه خبری مبنی بر فوت چند تن از اعضای خانواده پزشک تبریزی در رسانه ها پخش شد. پزشکی که به خاطر تجویز نسخه های خوش خط، توصیه به گوش دادن صدای شجریان برای بهبود بیماری و تقبل هزینه درمان برخی از بیمارانش در فضای مجازی به شهرت رسید.

مرگ خانواده پزشک

روز شنبه (١٧ مهر) خبر رسید که پنج عضو خانواده پزشک تبریزی شامل همسر، مادر، پدر، برادر و مادربزرگ با خوردن غذای نذری آلوده دچار تنگی نفس شده‌اند و همسر و مادربزرگ پزشک، پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده‌اند.

فرد ناشناسی غذای نذری آلوده می آورد

به دنبال مسمومیت و فوت دوتن از اعضای خانواده پزشک تبریزی، علت حادثه Incident این گونه بیان می شود که: مردی با مراجعه به درمانگاه محل فعالیت دکتر (درمانگاه تیموری تبریز) از او درباره تعداد اعضای خانواده‌اش سوال پرسیده و روز بعد هم برایشان غذای نذری می برد.

پزشک نیز پس از بردن غذاها به خانه، برای انجام کاری از منزل خارج شده اما در بازگشت با پیکرهای نیمه‌جان مادربزرگ، پدر، مادر، برادر و همسر روبرو می شود. وی بلافاصله با اورژانس تماس گرفته و درخواست کمک فوری می کند. دقایقی بعد هم اعضای خانواده‌اش به بیمارستان سینا انتقال می یابند اما با وجود تلاش پزشکان ابتدا مادربزرگ و سپس همسر جوان، جان خود را از دست می دهند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز: خانواده پزشک تبریزی مورد سوءقصد قرار گرفتند

بعد از انتشار این خبر، بررسی ها برای مشخص شدن صحت و سقم موضوع آغاز می شود.

سید جمال حسینی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این‌باره می گوید: مسمومیت غذایی این خانواده مشخص و قطعی شده است، بنابراین خانواده پزشک جوان تبریزی به دلایل مشکوک و با غذای آلوده‌ نذری مورد سوءقصد قرار گرفته‌اند.

پزشکی قانونی: غذای نذری مسموم بوده است

بعد از بررسی و گرفتن نمونه، روابط عمومی پزشکی قانونی آذربایجان شرقی اعلام می کند که نمونه‌های سم‌شناسی و آسیب‌شناسی از جسد مادربزرگ پزشک گرفته شده و در حال بررسی است اما اینکه غذای نذری مسموم بوده، تقریبا حتمی است.

ورود وزیر بهداشت به ماجرا

حسن هاشمی، وزیر بهداشت، نیز در پیامی درگذشت همسر و مادربزرگ پزشک تبریزی را به وی تسلیت می گوید و بر پیگیری دلیل این حادثه تاکید می کند.

همچنین وزیر بهداشت از دکتر صومی، ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریز می خواهد به عنوان نماینده وزیر، پیگیری علت وقوع این حادثه را تا حصول نتیجه نهایی برعهده داشته باشد.

قائم مقام وزیر بهداشت به تبریز می رود

ایرج حریرچی، قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت نیز به‌دنبال این حادثه، شبانه و به نمایندگی از سوی وزیر بهداشت راهی تبریز می شود و با عیادت از پدر، مادر و برادر پزشک 32 ساله ضمن همدردی با خانواده آنها می گوید: از همه بویژه رسانه‌ها می‌خواهم از هرگونه گمانی‌زنی و قضاوت‌های شتابزده در این‌باره خودداری کرده و اجازه دهند دستگاه‌های امنیتی و قضایی ابعاد اصلی این حادثه را کشف کنند. دانشگاه علوم پزشکی تبریز هم از طریق مقامات استانی پیگیر این حادثه است و دستگاه‌های امنیتی و قضایی استان نیز در حال بررسی موضوع هستند.

نماینده مردم تبریز در مجلس: مسمومیت خانواده پزشک تبریزی باید پیگیری شود

پای پرونده خانواده پزشک تبریزی به مجلس باز می شود و محمد اسماعیل سعیدی، نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس طی اظهاراتی اعلام می کند: مجلس باید حادثه مسمومیت خانواده پزشک تبریزی را پیگیری کند. در حال حاضر باید مشخص شود این غذای آلوده به صورت عمدی تهیه شده یا عمدی در کار نبوده است. از مسئولان امنیتی و پلیس Police آگاهی نیز می‌خواهم مراتب را با جدیت و به سرعت پیگیری کنند تا عاملان این حادثه مشخص شوند. با توجه به اینکه این حادثه بعد از خوردن غذای نذری پیش‌آمده بازتاب‌های زیادی در داخل استان و کشور داشته است و باید هرچه سریع‌تر موضوع بررسی ونتایج برای تنویر افکار عمومی اطلاع‌رسانی شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی: در نذری بودن غذا تردید است

سعید شبستری‌خیابانی، معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی اعلام می کند: مرگ دو نفر از اعضای خانواده پزشک تبریزی به هیچ عنوان امنیتی نبوده و متولیان امر در حال بررسی ابعاد مختلف موضوع هستند، اینکه گفته می‌شود علت فوت همسر و مادربزرگ پزشک تبریزی مصرف غذای آلوده بوده هنوز مسجل نشده و حتی نذری بودن غذای مصرفی توسط خانواده فرد مذکور هم محل تردید است. پدر، مادر و برادر این فرد نیز از این غذا استفاده کرده‌ بودند و نمی‌توان مطمئن بود علت مسمومیت و فوت، غذای آلوده باشد و تا زمانی که ابعاد مختلف موضوع به طور دقیق بررسی نشده نمی‌توان نظر قاطعانه‌ای در این ارتباط داشت.

گمانه زنی ها درباره ابعاد جدیدی از موضوع

گمانه زنی ها در مورد ابعاد مختلف این ماجرا ادامه دارد، در حالیکه قبل از این معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفته بود: اینکه علت فوت همسر و مادر بزرگ پزشک تبریزی مصرف غذای آلوده و نذری باشد،محل تردید است؛ به تازگی برخی اخبار حکایت از این دارد که این پزشک از 8 روز قبل در بازداشت به سر برده و از 2 روز قبل نیز تحت بازجویی های تخصصی نهادهای انتظامی و قضایی قرار گفته است.

در همین رابطه نیز یکی از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار می کند: این پزشک تبریزی چند روزی است به علت اتهام به قتل Murder خانواده اش در بازداشت به سر برده و تحت بازجویی قرار گفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

دلایل دستگیری پزشک تبریزی و تکذیب اعتراف وی به قتل

اخبار زیر را از دست ندهید:

فیلم/ زیباترین راند بوکس در تمام ادوار مسابقات حرفه ای+عکس

جوان تعمیرکار خودرو در حالی که خون از سرم سرازیر بود در زمین های کشاورزی مرا آزار و اذیت کرد

نقشه هولناک 41 دانش آموز برای همکلاسی شرورشان + عکس

تولد نوزاد عجول در اتوبوس

مرگ یک قلاده پلنگ نر در چهاردانگه + تصاویر

طوطی سخنگو هم خوابی مرد ثروتمند با خدمتکار زن را لو داد

قلبی که بازیگر زن معروف ایرانی و ستاره فوتسال جهان با دست هایشان تشکیل دادند! +عکس

مرگ مبهم یک معلم در ایرانشهر

دختر و پسر نابغه شیمی در مشهد اسکناس جعل می کردند

مهسا را دوست داشتم ولی از ارتباط کثیف با مادرش خسته شده بودم / مرجان دخترش را بیرون فرستاد و ... + عکس

نقشه کثیف دختر 17 ساله برای پدرش پس از 3 شب مانده با دست پسرش در پارک

اقدام هولناک زورگیران خشن با کودکان آبادانی+عکس

مرا از ارواح ترسانده بود / دختر 8 ساله با کودک ربا شب را تا صبح در پارک خوابید

مرد صاحبخانه نیمه شب به اتاق خواب مستاجر زن رفت / از خواب که پریدم سایه یک مرد بالای سرم بود و ...

اقدام زشت مرد نظافتچی با دختر 9 ساله

فیلم گفتگو با مربی بوکس که از ترس زنش تبهکار شد + عکس

 

 

تصویر کمتر دیده شده از بهنوش بختیاری هنگام بازدید از کودکان بهزیستی +عکس

عکس سلفی ای که خواننده مشهور پاپ را یک‌ماه به زندان انداخت +عکس

مجری زن مشهور ایرانی: از اول هم بچه مثبت بودم! +عکس

چهره بهت زده الناز شاکردوست در کنار گربه خانگی اش +عکس

عکس مدلینگ مریم معصومی بازیگر سریال همه چیز آنجاست +عکس

سینماگران معروف ایرانی که 36 سال است با هم رفاقت می کنند +عکس

پرستو صالحی همراه با عماد خداداد، سوپراستار جدید و خوش چهره سینمای ایران +عکس

پول پرداخت کنید و با سوپراستار مشهور سینما شام بخورید! +عکس

 

کدخبر: 228408 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟