فتح آبادی: استقلال مدعی شماره یک قهرمانی است/ برای داورها احترام زیادی قائلم

غلامرضا فتح‌آبادی در گفت‌و‌گو با رکنا، در خصوص بازی تیم‌های استقلال و فولاد، گفت: ساپینتو وقتی به استقلال آمد همه انتظار داشتند تا رکوردهای فرهاد محیدی را تکرار کند. اما متاسفانه وی در کنار زمین هیجان بی مورد دارد ولی تا اینجا کار کارنامه خوبی داشته، هرچند در این بازی آخر از نظر ما فوتبالیست‌ها یکی از موارد مشکوک پنالتی بود و در عین حال انسان جایز الخطاست و بنده احترام میزارم به داوران و باید دپارتمان  داوری بهتر کار کنند تا داورها کمترین اشتباه را داشته و تیم‌هایی که در لیگ برتر این همه هزینه دارند حقشان خورده نشود. سال جام جهانی است  و بدانید بازیکنان کمتر شیطنت می‌کنند واین نوع بازی واقعیت فوتبال آنها ست.

وی ادامه داد: نکونام همان درسی که از کی روش گرفته در فولاد پیاده سازی کرده و اول به فکر گل نخوردن است و بعد به حمله فکر می‌کند و تیم جواد نکونام با این همه هزینه مقابل تیم‌های بزرگ بالای جدول دفاعی کار می‌کند که در خور این تیم نیست. فولاد بسیار نفرات خوبی گرفته و مدیرعامل این تیم، تیم خوبی را بسته است و کار فنی آن‌ها بدون نقص بوده است. جواد نکونام بازی بسته‌ای را از خود مقابل استقلال نشان داد و حالا که شیمبا نیست،  ساسان انصاری و بقیه هستند. کار تیمی فولاد سخت شده و دفاع بسته را ارائه می‌دهد که خود این نوع روش یک تاکتیک است و اشکالی بر آن وارد نیست.

فتح ابادی مهاجم اسابق سرخابی‌های پایتخت افزود: کلا این هفته 12 گل به ثمر رسیده و نصف آن را تیم گل گهر زده و وقتی این همه بازی‌ها کم گل است برای بیننده بسیار آزار دهنده است و وقتش را هدر داده است. بازی باید گل داشته باشد و لیگ ما دچار اشکال مهمی از حیث گلزنی است. در کل من از بازی استقلال مقابل فولاد لذت بردم و شک نکنید استقلال مدعی شماره یک قهرمانی است.

انتهای پیام/

کدخبر: 831715 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟