مرد کثیف، مسافر را با زن موقتش در خانه تنها گذاشت+عکس زن ومرد متهم

به گزارش رکنا، ساعت ۱۲شب بود که مردی جوان به نام اسدا... در یکی از خیابان های اصلی شهر مشهد با مردی مواجه شد. اسدا... برای مسافرت زیارتی از اصفهان به مشهد رفته بود. مرد غریبه به او گفت اتاق اجاره ای ارزان قیمت ، شبی ۲۰ هزار تومان سراغ دارد. اسدا... با شنیدن این حرف خوشحال شد و به امید این که محل ارزان قیمتی برای خواب پیدا کرده همراه مرد غریبه راهی یکی از محله های حاشیه ای شهر شد. او وارد خانه پلاک ۱۴۷ شد. مرد مسافر داخل اتاق نشست و دقایقی بعد برایش یک دمنوش آوردند. اما با خوردن این دمنوش داغ سرش هم داغ شد و چشمانش سیاهی رفت. صبح روز بعد اسدا... وقتی به هوش آمد متوجه شد کیف پول، دو گوشی تلفن همراه و کارت عابربانکش سرقت Stealing شده است. از اتاق که بیرون آمد، زن جوانی که داخل خانه بود او را با سر و صدا بیرون کرد. اسدا... با نگرانی و پرسان پرسان به کلانتری ۳۸ مشهد رفت.

دستگیری سارقان حیله گر

جانشین رییس پلیس Police استان خراسان رضوی دراین باره گفت: باگزارش این سرقت که به روش بیهوشی انجام شده بود تحقیقات ماموران کلانتری پنج تن مشهد آغاز شد. سرهنگ حسین بیدمشکی افزود:در حالی که تحقیقات پرونده آغاز شده بود ماموران کلانتری ۳۸ فردی را به اتهام سرقت خیابانی دستگیر و به کلانتری انتقال دادند. در این لحظه شاکی پرونده با مشاهده این متهم به ماموران گفت او همان شخصی است که شب گذشته به بهانه اسکان ارزان قیمت سرش کلاه گذاشته است. وی گفت:ماموران با حضور در محل زن جوانی که همدست این سارق حرفه ای بود را نیز دستگیر کردند.

برابر بازجویی های نخست از این زن مشخص شد که او و مرد جوان پس از ازدواج موقت تصمیم به سرقت گرفته اند و تا کنون دو فرد دیگر را نیز به همین شیوه سرکیسه کرده اند. جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت:تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 235332 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟