این دزد با دوست دخترش 24 میلیارد تومان در تهران سرقت کردند + عکس

این سارقان که 19 مرد و سابقه‌دار هستند از یک سال پیش با تشکیل سه باند، شبانه به 315 خانه در محله‌های غرب و مرکز تهران دستبرد زده و پول، دلار، سنگ‌های قیمتی و طلا به ارزش 24 میلیارد تومان را فروخته‌‌اند. متهمان به خانه تعدادی از تجار هم دستبرد زده بودند. این درحالی بود که چهار مهره کلیدی باند مدتی بعد از دستگیری زمانی که در یکی از بازداشتگاه‌های پلیس Police تهران بودند، با تخریب نورگیر بازداشتگاه از آنجا فرار Escape کردند، اما دوباره بازداشت شدند. در ادامه تحقیقات از متهمان معلوم شد دختر مورد علاقه یکی از آنها در نگهداری و فروش طلاهای سرقتی فعالیت داشته که وی نیز بازداشت شد.

متهمان با دستور قاضی Judge رستمی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 34 تهران روانه زندان Prison شدند. دیروز اعضای این باند برای آخرین جلسه بازپرسی در شعبه چهارم دادسرای ناحیه 34 تهران حاضر شدند.

سرکرده باند سرقت Stealing به قاضی پرونده گفت: من در سه باند فعالیت داشتم. شبانه به خانه‌ها دستبرد زده و هرچه اموال قیمتی بود سرقت می‌کردیم. با فروش اموال دزدی theft خانه، زمین و خودروهای مدل بالا می‌خریدیم، حتی برخی پول‌ها را به حساب خانواده و اقوام واریز کرده و از این طریق پولشویی می‌کردیم. البته یکی از خانه‌ها که توقیف شده ارثیه همسرم بود.

در ادامه بقیه اعضای باند نیز به همدستی با او در این دزدی‌های سریالی اعتراف کردند و گفتند خانواده‌هایشان سه میلیارد تومان از اموال سرقتی را پس داده‌اند، اما هنوز 21 میلیارد دیگر ردمال دارند که باید به شاکیان بپردازند.

دختر جوان که عضو این باند بود، گفت: من تکنیسین اتاق عمل یکی از بیمارستان‌‌های دولتی تهران هستم. پسر مورد علاقه‌ام را اتفاقی در بیمارستان دیدم. او می‌گفت پدرش تجهیزات پزشکی می‌فروشد. فریبش را خوردم و دوستی‌مان شکل گرفت. او بی‌آن‌که بدانم طلاهای سرقتی به من هدیه می‌داد. حتی چند بار طلاهایی را که می‌گفت مال مادرش است و به مسافرت رفته به من داد چند روزی از آن نگهداری کنم. من هم قبول کردم، اما نمی‌دانستم این اموال سرقتی است. فریب او را خوردم و این چنین گرفتار شدم.

دیروز با اخذ آخرین دفاع از اعضای این باند، آنها به زندان بازگشتند و پرونده‌شان با صدور جلب به دادرسی به دادگاه ارسال شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

ناگفته های جدید عامل مرگ بنیتا + فیلم و عکس

پسر عمویم وقتی مرا تصاحب کرد ...

انگشتان غول پیکر یک روستایی +عکس

«نوقداره بندها» به خاطر چشم چرانی به جان هم افتادند + عکس

زن جوان خیلی راحت گفت با شوهرم ارتباط دارد و ... / او تصاویر بی شرمانه برای سعید فرستاده بود!

اعتراف عجیب دانشجوی ممتاز تهرانی به دفن دوستش در بهشت زهرا / آزیتا را از 16 سالگی دوست داشتم ولی ...

راز مردی که 20 سال در بند قاتلان زندان در انتظار اعدام است + عکس

نیمه شب در خانه زن بیوه چه گذشت؟ / 3 مرد افغان اعتراف کردند + عکس

دخترم سوگند مانند آتنا و بنیتا کشته شد + عکس

لحظات تلخ برای سیل زده از زبان بازمانده ها / عروس و دامادی که همه زندگی شان را آب برد+عکس

روایت های متفاوت از درگیری مرگ دست فروش با ماموران شهرداری قم + فیلم و عکس

۷۴ ضربه شلاق در انتظار میناوند

عاقبت تلخ و عبرت انگیز زنی که دوست داشت پاهایش را روی داشبورد قرار دهد + تصاویر

مرگ دلخراش مرد دستفروش در درگیری با ماموران شهرداری قم + فیلم

2 شهید مدافع حرم که قبل از حججی «سر» دادند + عکس 14+

نجات مرد روستایی از چنگال خرس قهوه ای پس از 10 دقیقه مبارزه + عکس

کدخبر: 294417 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟