رئیس پلیس فرودگاه های استان خراسان رضوی از دستگیری یک سوداگر مواد افیونی در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد خبر داد. 

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ مهدی رستمی قرائی، رئیس پلیس Police فرودگاه های استان خراسان رضوی گفت: شب گذشته تیم های کنترلی پلیس فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد هنگام بازرسی ترمینال پروازهای خارج از کشور به حرکات و رفتار مردی میانسال مظنون شدند.
وی افزود: ماموران انتظامی پس از هدایت این فرد به داخل ایستگاه پلیس در بازرسی دقیق از کیف و وسایل همراهش مقدار سه کیلو و 130 گرم تریاک ، 230 گرم شیره تریاک و مقدار 93 گرم سوخته تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف کردند.
رئیس پلیس فرودگاه های خراسان رضوی تصریح کرد: در همین راستا با هماهنگی مقام قضائی منزل متهم نیز بازرسی و مقدار یک کیلو و 70 گرم تریاک کشف شد.
رستمی با اشاره به معرفی متهم به دادسرا تاکید کرد: پلیس فرودگاه های خراسان رضوی با بهره گیری از تجهیزات کنترلی و گشت و مراقبت های وی‍ژه در زمینه مقابله جدی با قاچاق Contrabandمواد مخدر Drugs و قاچاق کالا اعمال می کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 373305 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟