قتل زن خائن توسط مرد خائن / پسر 7 ساله صحنه قتل مادر را دید !

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از سال ۸۹ به دنبال تماس یک مرد سالخورده با پلیس آغاز شد. وی که هراسان بود از کشته شدن عروس ۳۲ ساله اش به نام مهتاب خبر داد .

وی به ماموران گفت: من و همسرم و پسر و عروسم در یک ساختمان زندگی میکنیم .ما در طبقه دوم ساکن هستیم و پسرم همراه همسر و نوه ام در طبقه اول ساکن هستند. امروز من و همسرم در خانه نبودیم. هنگامی که به خانه برگشتیم متوجه شدیم در آپارتمان پسرم باز است. ما که نگران شده بودیم وارد خانه شدیم و ناباورانه با جسد عروسم روبرو شدیم. همان موقع صدای فریادهای کمک خواهی نوه ۷ ساله ام را از حمام شنیدیم و متوجه شدیم یک مرد جوان پس از کشتن عروسم، نوه مان را در حمام زندانی کرده و گریخته است.

 به دنبال اظهارات این مردم ،ماموران پلیس به آپارتمان مورد نظر در مرکز شهر رفتند و جسد مهتاب که با ضربات چاقو از پا درآمده بود به پزشکی قانونی منتقل شد .

ردپای مرد غریبه

ماموران پلیس در نخستین گام از تحقیقات به بررسی فهرست مکالمات تلفنی زن جوان پرداختند و به رابطه پنهانی او با یک مرد غریبه به نام کیارش پی بردند. کیارش ۳۰ ساله که متاهل بود ردیابی و بازداشت شد و به قتل زن جوان اعتراف کرد.

 وی گفت: مدتی بود با مهتاب آشنا شده بودم .من ابتدا فکر میکردم او مجرد است. اما پس از مدتی متوجه شدم متاهل و صاحب یک پسر خردسال است. من به او علاقه‌مند بودم و می‌خواستم از همسرش جدا شود و با من ازدواج کند. اما او همیشه با حرف هایش مرا تحقیر می‌کرد .آخرین بار در غیاب پدر و مادر شوهرش به خانه او رفته بودم که با هم درگیر شدیم  و من در اوج عصبانیت چاقو کشیدم و او را کشتم. من حتی میخواستم پسر او را هم بکشم. اما ترسیدم. به همین خاطر پسربچه را در حمام خانه زندانی کردم وگریختم. به دنبال اعتراف های تکان دهنده این مرد برای وی  به کیفر خواست صادر شد و وی به پای میز محاکمه ایستاد.

 همسر مهتاب که قیم قانونی پسر خردسالش بود از طرف فرزندش تقاضای قصاص را مطرح کرد.

قصاص تاوان عشق ممنوع

 در پایان جلسه قضات دادگاه کیارش را قصاص با پرداخت تفاضل دیه از سوی اولیای دم محکوم کردند. پرونده در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد . اما اولیای دم مبلغ ۱۳۰ میلیون از مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان تفاضل دیه را پرداخت کردند. به این ترتیب به خاطر پرداخت ۳۰میلیون مابقی تفاضل دیه،پرونده بلاتکلیف ماند و  حکم اعدام اجرا نشد.به این ترتیب کیارش ۱۲سال بلاتکلیف در زندان ماند.

 با گذشت ۱۲ سال از جنایت، کیارش بار دیگر در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای  میز محاکمه ایستاد.

پشیمانی ۱۲سال بعد از جنایت

 در ابتدای جلسه که اولیای دم حضور نداشتند ، وکیل آنها در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: پسر قربانی تنها ولی دم است که تقاضای قصاص را مطرح کرده است. اولیای دم مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان را بابت تفاضل دیه پرداخت کرده اند و رسید آن نیز موجود است. من از دادگاه مهلت می خواهم  مدارک را به دادگاه ارائه دهم  تا هرچه زودتر حکم اعدام اجرا شود. اما وقتی کیارش در جایگاه متهم ایستاد اشک پشیمانی ریخت.

وی گفت: من ۱۲ سال است که در زندان مانده ام  و شرایط بدی دارم. حتی خواهر و برادرهایم پاسخ  تلفن هایم را نمی دهند.۹سال بعد از اینکه بازداشت شدم پدرم فوت و  مادرم زمین گیر شد. من حتی نتوانستم در مراسم ختم پدرم حاضر شوم . من سالهاست مادرم را ندیده‌ام .خواهر و برادرهایم طردم کرده اند و هیچ سراغی از من نمی گیرند.

 وی ادامه داد : اولیای دم فکر میکنند من خوشحال هستم. اما در این سالها  هزار برابر کاری که انجام داده ام تاوان پس داده ام .من حتی کسی را ندارم که برایم پولی بریزد. به همین خاطر در زندان ظرف های زندانی ها را می شویم تا پولی به دست بیاورم و بتوانم با آن کارت تلفن تهیه کنم و با مادرم تماس بگیرم. من اگر بمیرم از این زندگی خلاص می شوم،  چون چیزی برای از دست دادن ندارم . بعد از 10سال همسرم از من طلاق گرفته و جدا شد. اما می‌دانم اگر اعدام شوم مادرم یک روز  هم زنده نمی ماند .او امیدش به این است که هر روز از زندان با او تماس بگیرم و صحبت کنم. اما خواهر و برادرهایم مرا عامل مرگ پدر و زمین گیر شدن مادرم می دانند.من از قضات دادگاه کمک میخواهم تا به خاطر مادر پیرم به من کمک کنند.

 در پایان جلسه و با توجه به درخواست متهم قضات ادامه جلسه را  به روزهای آینده موکول کردند تا از پسر قربانی که تنها ولی دم است دعوت کنند  برای حضور در دادگاه و شنیدن حرفهای متهم  در دادگاه حاضر شود. سپس درباره این پرونده اظهارنظر کنند.

کدخبر: 791581 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟