بیانیه مجمع مطالبه گران حوزه سلامت در محکومیت اتفاقات اخیر

به گزارش رکنا ، مجمع مطالبه گران حوزه سلامت در محکومیت اتفاقات اخیر بیانیه صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

استقلال و آزادی کشور جمهوری اسلامی ایران از یوق مستکبرین، مهمترین دستاورد انقلاب ۵۷ بود که امنیت آن با تهاجم دشمن بعثی و خیانت گروهکهای تجزیه طلب تحت الشعاع قرار گرفت. این دستاورد با تقدیم جان بیش از ۲۰۰ هزار شهید تاکنون حفاظت شده است. بدیهیست گسترش تفکر انقلاب اسلامی در جهان پایه های حکومتهای مستکبر را به تزلزل در آورده است و از این رو براندازی و حمله به اصل نظام را در دستور کار خود قرار داده اند. شاید وجود بی عدالتی و مشکلات معیشتی نارضایتی هایی را در بین ملت شریف ایران ایجاد کرده باشد، اما اغتشاش، ناامنی و آتش زدن سرمایه های ملی نمی تواند توجیه کننده مبارزه با بی عدالتی باشد. اغتشاشگری، شایعه سازی های بی اساس، آتش زدن آمبولانس ها و مراکز درمانی جز حرکت در مسیر دشمنان و ضربه به پیکره ایران و نابودی امنیت و به خطر انداختن سلامت روحی و جسمی مردم و در پی آن، ایجاد بی عدالتی آورده ای نخواهد داشت.

اعضای مجمع مطالبه گران حوزه سلامت، شهیدان زنده و آسیب دیدگان از مافیای نفوذی دشمن، مفسدین و تارکان فعل هستند که مطالبه گری را از مجرای قانونی ادامه خواهند داد. با بصیرت و شناخت صحنه گردانهای بی عدالتی در کشور و مطابق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، فصل جدیدی برای برخورد با مفسدین و ناراضی کنندگان مردم گشوده خواهد شد و در آینده ای نزدیک لیدرهای اصلی ایجاد بی عدالتی به محاق خواهند رفت.

مجمع مطالبه گران حوزه سلامت، ضمن حمایت از سخنان مقام معظم رهبری از خواص حوزه پرستاری ، پزشکی و کادر درمان می خواهد، موضع خود را در برابر اغتشاش و به خطر انداختن امنیت و سلامت جسمی و روحی مردم مشخص کنند.

بی شک تجربه سالهای دور نشان می دهد که نه اغتشاش پایدار است و نه قدرت مفسدین. آنچه پایدار و افراشته خواهد ماند پرچم جمهوری اسلامی ایران است.

 

 

کدخبر: 833712 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟